Simplicity

"Simplicity is not a simple thing."
"Basitlik basit bir şey değildir."
Charlie CHAPLIN

24 Şubat 2017 Cuma

SUÇÜSTÜ (SEYR-İ MÜLKİ - 09.01.2017)

İstanbul'a giden hızlı trende bulunduğum vagon ancak yarı yarıya dolu. 
Önünde masa bulunan koltukta oturuyorum ve çaprazımda sırtı gidiş yönüne doğru oturan orta yaşlardaki adamın boş olan yanındaki koltuğa bir hanım gelerek oturdu. 
Sonra adama döndü ve gayet sakin bir sesle sordu:

"- Hani tren doluydu da bana ancak bir bayan yanında yer bulabilmiştin? O yüzden ayrı ayrı koltuklarda oturmamız gerekiyordu? İstanbul'a kadar benden ayrı oturmayı kar sayıyorsun, öyle mi? Unutma bunu!"

Adam suçüstü yakalanan hırsız gibi sakin olmaya çalışarak cevapladı:


"-Ben almadım biletleri; büroda birine söylemiştim, o da böyle almış. Ben naapim?"


Bu gidişle akşama kadar konuşmazlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder